Finding The Right Vertical Jump Program by Jacob W. Hiller

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Everyone knows that having a high vertical jump is one of the measures of a successful athlete, whether you are a soccer goal-keeper, a basketball forward, or a football running-back. If you are serious about wanting to play sports competitively, there may be no better way to getting the edge on your competition than by gaining inches on your vertical.

And so, because you want to slam dunk your competition on the court, you are willing to do anything, anything at all, to get a higher vertical. You spend hundreds of hours researching the internet to find out everything you can about this subject, but there is a lot of information out there that can be contradictory, and you have probably tried some of the programs which turned out to be just ‘bunk’.

Enter Jacob Hiller and his exceptional vertical jump training system.

Jacob’s program, The Jump Manual - Vertical Leap Training & Speed System, actually has real testimonials to back up its claims. Learn all about his program today, and join the ‘Vertical Jump Like A Pro’ community. When you do, you will be taking the first step toward getting the results you want, toward reaching your athletic potential, toward becoming the jumper you have always dreamed of.

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Pourquoi Un Excédant De Graisses Abdominales Est Plus DANGEREUX Que Vous Ne Pensez par Mike Geary

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Voici un article ci-dessous écrit par Mike Geary, le fondateur de ToutsurlesAbdos.com. Je pense que c’est un sujet important à partager avec vous parce qu’en réalité la plupart des gens ne réalisent pas à quel point leur excédant de graisse abdominale est dangereux pour leur santé.

Se voiler la face sur votre excédant de graisse abdominale est bien plus grave qu’une question de vanité !

par Mike Geary, Spécialiste en Nutrition et Entraîneur Personnel Diplômé

Saviez-vous que la grande majorité des gens de nos jours ont un excédant de graisses abdominales ? La première chose que les gens pensent est surtout d'ordre esthétique en se disant que c'est vraiment laid d'avoir une épaisse couche de graisse qui recouvre leurs abdos, les mettant aussi mal à l'aise de montrer leur corps.

Cependant, ce que la plupart des gens ne réalisent pas c'est que l'excédant de graisses et en particulier au niveau des abdominaux n'est pas seulement laid, c'est aussi un risque dangereux pour votre santé. Une recherche scientifique a clairement établie que même s'il est malsain en général d'avoir de la graisse corporelle excédentaire, il est aussi particulièrement dangereux d'avoir des excès de graisses au niveau de l’abdomen.

Il existe deux types de graisses que vous avez dans la région abdominale. Le premier type est appelé graisse sous-cutanée et se trouve directement sous la peau et par-dessus les muscles abdominaux.

Le second type de graisse abdominale est appelé graisse viscérale. Il est plus profond dans l'abdomen, sous vos muscles et autour de vos organes. La graisse viscérale joue également un rôle en donnant une apparence de "ventre proéminent" à certains hommes avec un abdomen qui ressort excessivement, mais qui est aussi dur au toucher.

Ces deux types de graisses constituent toutes les deux de gros risques pour votre santé. La science a montré que la présence excessive de graisse viscérale est encore plus dangereuse que la graisse sous-cutanée. Toutes les deux augmentent considérablement vos risques de développer des maladies cardiaques, mais aussidu diabète, de l'hypertension artérielle, des accidents vasculaires cérébraux, des apnées du sommeil, et diverses formes de cancers et autres maladies dégénératives.

Une des raisons pour laquelle la graisse viscérale est particulièrement dangereuse est qu'elle libère apparemment dans votre corps plus de molécules inflammatoires que la moyenne.

Si vous vous souciez de la qualité de votre vie et de ceux qui vous aiment, réduire votre graisse abdominale devrait être une de vos plus grosses priorités ! Il n'y a pas à hésiter un instant. D'ailleurs, si vous vous débarrassez enfin de tous vos excès de graisses abdominales, cela signifie que votre estomac se sera aplati, et si vous perdez assez pour avoir un ventre plat, vous serez en mesure de voir apparaître un ventre sexy que tout le monde désire avoir.

Alors, comment se débarrasser de votre excédant de graisse abdominale ? La première chose que vous devez comprendre, c'est qu'il n'y a absolument PAS de solution miracle. Il n'y a pas de pilules ou de suppléments de quelque nature que ce soit qui vous aidera à perdre votre graisse abdominale plus rapidement. En outre, aucun gadget commercial pour abdos, machines miracles ou bien rouleaux de massage ne vous aidera à vous en débarrasser. Vous ne pouvez en aucun cas réduire vos graisses abdominales en utilisant ces engins sans intérêt. C'est la seule chose à laquelle vous devez vous attendre.

La SEULE solution pour perdre de façon certaine vos graisses abdominales est de combiner à la fois un solide plan nutritionnel à base d'aliments naturels, avec des exercices spécifiques qui vont augmenter votre métabolisme hormonal naturel. Ces deux points sont autant l'un comme l'autre essentiels et très importants si vous voulez être sur la voie du succès.

J'ai vu une étude comprenant des centaines de participants divisés en deux groupes, l'un avec seulement un régime alimentaire et l'autre avec un régime alimentaire plus un entraînement. Bien que les deux groupes aient obtenus des résultats, le second groupe a perdu bien plus de graisses abdominales que le premier groupe qui ne s'entraînait pas.

Maintenant, la chose importante à retenir est que n'importe quel programme d'entraînement ne fera pas nécessairement l'affaire. La majorité des gens qui essaient de suive un bon programme d'entraînement ne s'entraînent PAS de façon assez efficace pour vraiment stimuler la perte de graisses abdominales. Je peux voir cela tous les jours à la salle de gym.

La plupart des gens feront une routine typique de cardio et quelques exercices de poids et haltères, et finiront avec quelques crunch et relevés de jambes en pensant qu'ils font quelque chose d'utile pour réduire leurs graisses abdominales. Puis après quelques semaines ou quelques mois ils sont frustrés de ne pas avoir de résultats et se demandent ce qui ne tourne pas rond.

La bonne nouvelle c'est que j'ai passé plus d'une décennie de recherches sur le sujet, en analysant des études scientifiques sérieuses et en utilisant "en profondeur" cela sur des centaines d'élèves à travers le monde entier. Cela m'a permis de voir ce qui marche vraiment pour stimuler la perte de graisses abdominales.

La solution complète.. Toutes les stratégies nutritionnelles, ainsi que les séances d'entraînement, les combinaisons d'exercices et bien plus encore, tout cela est dans mon programme de Tout Sur Les Abdominaux.

Gardez à l'esprit que l'essentiel de ce programme ce ne sont PAS les exercices d'abdominaux (ce n'est qu'une partie infime du programme). Le point essentiel est de vous montrer les stratégies absolues les plus efficaces pour perdre vos graisses abdominales, mais aussi de vous débarrasser de ce risque dangereux pour votre santé et obtenir un ventre plat et dessiné.

Si vous suivez les indications de mon manuel, vous allez PERDRE la graisse abdominale qui vous a tant ennuyé pendant ces années. Ce n'est pas une supposition... C'est un système dont l'efficacité est prouvée et qui marche encore et encore pour l'ensemble de mes lecteurs qui appliquent les recommandations que j'enseigne dans le monde entier. Si vous l'appliquez, les résultats viendront. C'est aussi simple que cela.

La seule raison pour laquelle la plupart des gens échouent dans leurs objectifs, c'est parce qu'ils ont de bonnes intentions au premier abord pour adopter un nouveau style de vie, mais après quelques semaines ou quelques mois, ils abandonnent pour retourner rapidement sur de mauvaises habitudes qui les ont fait grossir exagérément dans le passé.

Je veux vous aider à vous débarrasser de ce surplus de graisses abdominales qui n'est pas seulement LAID, mais aussi DANGEREUX.

Ne perdez pas un jour supplémentaire en laissant la graisse de votre ventre anéantir votre confiance et contribuer aux risques de provoquer de GRAVES maladies.

Vous trouverez toutes les solutions pour vous débarrasser définitivement de ce problème sur...

Tout Sur Les Abdominaux

Entraînez-vous dur, mangez juste et profitez de la vie !

Mike Geary
Spécialiste Diplômé En Nutrition
Entraîneur Personnel Diplômé
Auteur de Tout Sur Les Abdominaux



Why Excess Abdominal Fat Is More DEADLY Than You Think by Mike Geary

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Below is an article contributed by Michael D. Geary, the founder of TruthAboutAbs.com. I thought this was an important topic to share with you because the reality is that most people simply don't realize how dangerous their excess abdominal fat really is to their health.

The Hidden Dangers Of Your Excess Abdominal Fat - It's More Serious Than A Vanity Issue!

by Mike Geary, NCSF-CPT, AFFA-CPT, Certified Nutrition Specialist, Certified Fitness Expert, Certified Personal Trainer

Did you know that the vast majority of people in this day and age have excess abdominal fat? The first thing that most people think of is that their extra abdominal fat is simply ugly, is covering up their abs from being visible, and makes them self conscious about showing off their body.

However, what most people don't realize is that excess abdominal fat in particular, is not only ugly, but is also a dangerous risk factor to your health. Scientific research has clearly demonstrated that although it is unhealthy in general to have excess body fat throughout your body, it is also particularly dangerous to have excess abdominal fat.

There are two types of fat that you have in your abdominal area. The first type that covers up your abs from being visible is called subcutaneous fat and lies directly beneath the skin and on top of the abdominal muscles.

The second type of fat that you have in your abdominal area is called visceral fat, and that lies deeper in the abdomen beneath your muscle and surrounding your organs. Visceral fat also plays a role in giving certain men that "beer belly" appearance where their abdomen protrudes excessively but at the same time, also feels sort of hard if you push on it.

Both subcutaneous fat and visceral fat in the abdominal area are serious health risk factors, but science has shown that having excessive visceral fat is even more dangerous than subcutaneous fat. Both of them greatly increase the risk your risk of developing heart disease, diabetes, high blood pressure, stroke, sleep apnea, various forms of cancer, and other degenerative diseases.

Part of the reason visceral fat is particularly dangerous is that it apparently releases more inflammatory molecules into your body on a consistent basis.

If you care about the quality of your life and your loved ones, reducing your abdominal fat should be one of your TOP priorities! There's just no way around it. Besides, a side-effect of finally getting rid of all of that excessive ugly abdominal fat is that your stomach will flatten out, and if you lose enough stomach fat, you will be able to visibly see those sexy six pack abs that everyone wants.

So what gets rid of extra abdominal fat? Is there actually a REAL solution beyond all of the gimmicks and hype that you see in ads and on commercials for "miracle" fat loss products?

The first thing you must understand is that there is absolutely NO quick fix solution. There are no pills or supplements of any sort that will help you lose your abdominal fat faster. Also, none of the gimmicky ab rockers, rollers, or ab belts will help get rid of abdominal fat either. You can't spot reduce your stomach fat by using any of these worthless contraptions. It simply doesn't work that way.

The ONLY solution to consistently lose your abdominal fat and keep it off for good is to combine a sound nutritious diet full of unprocessed natural foods with a properly designed strategic exercise program that stimulates the necessary hormonal and metabolic response within your body. Both your food intake as well as your training program are important if you are to get this right.

I've actually even seen a particular study that divided thousands of participants into a diet-only group and an exercise/diet group. While both groups in this study made good progress, the diet-only group lost significantly LESS abdominal fat than the diet & exercise combined group.

Now the important thing to realize is that just any old exercise program will not necessarily do the trick. The majority of people that attempt getting into a good exercise routine are NOT working out effectively enough to really stimulate the loss of stubborn abdominal fat. I see this everyday at the gym.

Most people will do your typical boring ineffective cardio routines, throw in a little outdated body-part style weight training, and pump away with some crunches and side bends, and think that they are doing something useful for reducing their abdominal fat. Then they become frustrated after weeks or months of no results and wonder where they went wrong.

Well, the good news is that I've spent over a decade researching this topic, analyzing the science, and applying it "in the trenches" with myself as well as thousands of my clients from all over the world to see what works to really stimulate abdominal fat loss.

The entire solution... all of the nutritional strategies, as well as training sequences, exercise combinations, and more, have all been compiled in my Truth About Six Pack Abs Program.

Keep in mind that the point of this whole program is NOT abdominal exercises (that is only a very small portion of it). The main point of this program is showing you the absolute most effective strategies for losing your stubborn abdominal fat, so you can get rid of that dangerous health risk, as well as get a flatter more defined midsection.

If you follow the guidelines, you WILL lose your belly fat that has been plaguing you for years. This is not guesswork... it is a proven system that works time and time again for all of my clients on every corner of the globe that actually apply the information I teach. If you apply it, the results will come. It's really that simple.

The only reason most people fail in their fitness goals is that they have good intentions at first to adopt a new lifestyle, yet after a few weeks or months, they abandon their good intentions and slip right back into their old bad habits that gave them the excess body fat in the first place.

I want to help you succeed in finally getting rid of that extra abdominal fat that is not only UGLY, but also DANGEROUS.

Don't waste another day allowing that nasty abdominal fat to kill your confidence as well as contribute to your risk for MAJOR diseases.

Get the solution to rid yourself for life of this problem at...

The Truth About Six Pack Abs Program

Train hard, eat right, and enjoy life!

Mike Geary
Certified Nutrition Specialist
Certified Personal Trainer
Author - Truth About Six Pack Abs



The #1 Muscle That Eliminates Joint And Back Pain, Anxiety And Looking Fat by Rick Kaselj & Mike Westerdal

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Bet you cannot guess which muscle in your body it is that eliminates joint and back pain, anxiety and looking fat. Very possibly it is a muscle you have never heard of.

You see, you have a muscle that is an indicator of the strength and health of your whole body. It's been called your body's most powerful ‘hidden survival muscle’, or primal muscle.

This ‘hidden survival muscle’ will boost your energy levels, immune system, sexual function, strength and athletic performance when unlocked.

If this ‘hidden’ muscle is healthy, we are healthy. If it's too tight, under-trained, or locked-up, it can contribute to issues such as:

  • nagging joint pain;
  • bad posture;
  • trouble sleeping;
  • sluggishness;
  • high anxiety;
  • digestive problems;
  • weakened immune system;
  • circulatory issues;
  • loss of sexual performance; and
  • lack of explosiveness in the gym.

Those are some nasty problems, but when you unlock this ‘hidden’ muscle of yours, you will discover that there are many amazing health benefits in doing so.

So, which muscle do you think is being described here in this article?
  1. Gluteus Maximus, the largest of three muscles in each buttock which move the thigh
  2. Your Heart
  3. The Psoas (Hip Flexors, the inner hip muscles)
  4. The Masseter, one of the main muscles of mastication or chewing
  5. Abs
  6. Chest
  7. Glutes, the body's largest and most powerful muscle group which make up the buttocks

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It's hip flexors.

You see, our hip flexors are the engine through which our body moves. They control balance, our ability to sit, stand, twist, reach, bend, walk and step.

Everything goes through the hips.

And when our hip flexors tighten it causes a lot of problems in ordinarily healthy and active people, like us.

So if you want to read and learn more about hip flexors, and find out how you, and most people for that matter, end up having tight hip flexors without ever realizing it, visit the Unlock Your Hip Flexors site. In addition, if you currently suffer from inexplicable back, hip or joint pain, or if you sit a lot in your daily life, Unlock Your Hip Flexors will teach you the 10 key moves you need to learn to loosen your hip flexors, as well as make all movements of the body better in just minutes.

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by
Rick Kaselj, M.S. (Exercise Science), B.Sc. (Kinesiology), PK, CPT, CEP, CES, Leading Kinesiologist And Injury Specialist
&
Mike Westerdal, BS CPT, National Best-selling Fitness And Strength Author, Sports Nutrition Specialist, Personal Trainer, Iron Man Magazine Contributor, Founder And President Of Critical Bench, Inc. & RKC President CriticalBench.com



Male Enhancement Coach by AJ Alfaro

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Male Enhancement Coach
by AJ Alfaro, Founder, Enhancement Industry Leader, World-renowned Coach
     “Male Enhancement Coach, or meCOACH, is a revolutionary personal training service that provides one-on-one coaching to get you the penis you want. This coaching method is customized to you, simple to follow and backed by testimonials from thousand’s of former clients. Led by male enhancement expert, AJ ‘Big Al’ Alfaro, meCOACH’s personal training service has helped clients add inches to the length and girth of their penis, increase hardness, improve stamina, reduce penis curvature ... and more.” -AJ Alfaro
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